Monday, July 9, 2012

Saya benar-benar tak menyesal

Salam semua..

Wek...penat je karang semua dh hilang.

Ceritanya soal PRODUKTIF..

Adakah orang yang anak ramai itu produktif?..

Atau yang produktif sahaja ialah mereka yang punya banyak anak?

Salah ke kalau saya produktif..Saya sedikit pun tak pernah menyesal dikurnia anak ramai..yang masih kecil..malah saya bersyukur lagi..

Soal produktif tu bukan soal kita..tp tu semua urusan Allah..

Rezeki ALLAH beri..

Yang penting saya tak mintak beli susu dan pempers..semua saya urus sendiri.

Kalau kata saya bahgia tanpa derita..silap..saya juga sama macam orang lain..punya dugaan dan masalah..adatlah dalam rumahtangga..

Malah dugaan juga yang menyatukan cinta kami...insyallah hingga kini masih bersatu walau ditempuh dugaan hebat.

Anak-anak tak sedikit pun beri saya kesusahan..malah mereka mudah diurus..alhamdulillah dengar kata..baik yang kecil mahupun kakak-kakak..semua menghiburkan..

Tak kisahlah..lepas ni kalau ada lagi yang kata produktif tu..fikirlah sendiri. Kalau ye pun produktif..sementara tengah produktif..kalau tetiba Allah tarik nikmat br nak nangis. nak anak..itu ini bagai..








1 comment:

  1. tak yah amik pusing cakap orang...semuanya serba tak kena, beranak ramai susah, tak beranak pun susah...macam-macam kan...

    ReplyDelete

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...