Wednesday, April 4, 2012

Minggu-minggu yang sibuk

salam sejahtera ke atas semua umat Muhammad saw..semoga mendapat keberkatan pada setiap yang kita lakukan.

Saya memulakan bicara dengan tugasan saya. Walaupun busy di rumah menguruskan anak-anak dibawah jagaan saya, sempat juga untuk melaksanakan tugasan yang diberikan. Kadang-kadang sambil pantau budak-budak baut kerja sekolah, sambil saya buat kerja saya jugak. Maklumlah sekolah saya sedang berusaha untuk dapatkan anugerah NEW DEAL. Makanya semua guru-guru dikerah untuk buat perubahan pada bilik-bilik khas terutamanya, bilik-bilik darjah jugak. Hampir jam 11 malam baru dapat tidur lepas budak-budak dah nyenyak tidur..tak kira dah budak kat dalam ni duk tendang-tendang sebab terlalu letih..agaknye baby boleh bercakap mesti dia mengeluh "cepat la tidur mummy..saya letih.."huhu...agaknyelah..

Nilah beberapa kerja saya yang saya pulun gara-gara nak cantikkan Perpustakaan Sekolah dengan Bilik Muzik..



hasil kerja yang tak seberapa.Bnayak lagilah yang saya pulun dan dah tampal kat papan sekolah. Ada juga bahan BBM yang saya beli kat internet. Tulah bila pikir-pikir balik tak guna dulu kat 'U' belajar pasal fotografi dan editing pastu bila beli bahan BBM tu rasa ruginya..alahai kalau rajin boleh je buat sendiri..hehe...cadang-cadang kalau dah abis pantang nanti ada masa boleh lah saya pulun wat BBM banyak-banyak. Manalah tau bermanfaat..sampingan tu dapat gak duit poket sikt-sikit..Orang sekarang ni macam-macam cara nak buat duit..Yang penting halal...tambah rajin dan tambah usaha sedikit..

Sedikitlah...cerita yang nak di update bulan ini..Kejap je dah bulan April..tunggu masa lagi..tak sabar nak sambut baby saya..Harap dia sihat. Saya juga tak harap apa-apa ganjaran, bila jaga budak-budak ni..selalu sebut.doakan Mak Ngah mudah bersalin ye...

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...