Monday, February 14, 2011

keletah anak-anak ku









salam semua...rasanye dh lm aku tak ambk gmbr anak2 aku.yelah camera kesayangan aku rosak...ingin aku abadikan saat mereka membesar di sini semoga bakal menjadi tatapan mereka suatu hari nanti.

suasana rumah aku riuh rendah dek gelagat anak-anak ku yang semakin membesar.Husna semakin lincah dan beridea kreatif mcm mummy dia.keje menconteng dinding ni memang habbit dia.yelah umur pun dh nk 2 tahun 3 Mac ni.adus pening kepala...tak pelah nk contengla..untung2 besar nti blh jd lactre.

Gelagat Elissa pulak tak putus asa mencuba dan terus mencuba.antara aktiviti hariannya memanjat dan memapah.habis ceruk penjuru rumah diterejah.rasanye kalu suh dia ukur lilit umah aku ni dia blh bg jwpannyer..hai anak mummy yg semakin membesar ni..adik cepatla berjalan nti blh muumy keje..

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...