Tuesday, February 8, 2011

rindunya pada negeri jelapang padi

dh hampir setahun aku meninggalkan negeri perlis. kadang2 terasa rindu akan suasana di sana. di sini ingin aku dedikasikan coretan semasa kali terakhir suami datang menjemput aku dari perlis kami singgah di kampung halaman suami di Kedah. kami tidur satu malam di rumah mak lang. masa tu musim padi dr dituai hasilnya dan sawah mula menghijau...bagi kita yang duduk di johor ni mana nk rasa semua suasana ni...mesti korang dapat bayangkan keseronokan nya...







masa ni aku dh masuk 9 bulan mengandung anak kedua.36 minggu lepas tu tak sampai seminggu kt rumah aku dh bersalin.mungkin sebab tak tahan berjalan jauh.12 jam perjalanan dr perlis ke johor.memang memenatkan dgn keadaan perut yg semakin besar. stress jgk la..kalu tak anak aku tak la kuar awal dr jangkaannye..tp alhamdulillah semua dh selamat.

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...