Tuesday, February 8, 2011

jom mengait

dh 2 minggu keja rumah aku terbengkalai disebabkan demam mengait dh tiba...gamaknye aku dh mengait 4 topi tuk husna, tuk elissa, tuk daddy (kopiah)dan satu tu aku bg hadiah kt anak kawan.ni tgh sibuk mengait satu lg aku pun tak tau.apa yg jd.kalu alas meja yg jd balun jelah.asalkan aku bahagia dan hidup aku dan suami aman damai...haha...

terjadinya demam mengait ni bila g jejalan pastu berkenan kt satu tpoi .konon nk belikan tuk elissa.tp harganye RM38 mahal la bg aku. sempat aku membelek2 topi tu yg sepenuhnya hand made. cantik kot tu yg aku berkenan sgt.setelah puas dibelek suami kata "nk beli ker..""em..tak payah la nti mummy buatkan tuk bdk2 ni.." tu yg aku terus mendesak suami pi kedai alat jahitan cri benang kait dgn jarum...puaslah aku mengait topi tu si manja ku yg dua org ni...nasib baik anak2 aku pompuan.

aku tak sempat nk upload lg topi yg aku buat tp lebih kurg macam budak yg mengayakan topi ni...pinjam jap pic jgn mare eh...


gambar anak kawan aku MIA ELISA SOFIA

5 comments:

  1. jika begitu le hasilnya... buleh ko upload dan menjualnya! ku kompem adaja yg mahu weiiii!!!!! ko blh jejalan ke blog2 kait mengait org lain semunya buat duit... jeles gue.... ngeeee~

    ReplyDelete
  2. kecik2 dah jd model ek mia...hehehe..popular i...

    ReplyDelete
  3. aduhh janji boleh buat,dan sanggup korban masa .suri juga minat,tapi tak pandai cari peluang,boleh buat cam2 tentang mengait nih,kira busuk2 pun boleh laa juga..cam mana yeh nak buat duit haa...???

    ReplyDelete
  4. suri apa pun kerja yang kita lakukan kalau benar-benar ada kesungguhan insyallah ada hasilnya...kalu nk belajar klik je kt youtube tu dh pun keluar. ceh...wardah ni pandai je cakap.kalau semangat luntur kene cari ubat penguat semangat.nk kene sentiasa disuntik.huhu...

    ReplyDelete

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...