Monday, May 28, 2012

SAYA RINDU ANAK-ANAK...

Suasana pagi tadi

Jam 5 pagi aku masih tak dapat tidur lena sebab Ahmad Shafiy berjaga sepanjang malam. Aku kejutkan suami mintak dia buatkan susu anak dan tidurkan, aku nak tidur sekejap keletihan sepanjang malam jaga sendirian. Aku tak nak ganggu suami aku tidur sebab esok dia nak pergi kerja pulak. AKu sear-sedar jam dah pukul 7.15 dengar suami aku masih kat dapur tengah masak tuk aku lauk, nasi dan sayur semua siap. Anak aku yang kecil tidur dalam buai. Aku buatkan suami aku air. AKu masuk toilet dan bila keluar tengok air mata suami aku mengalir. Aku tanya kenapa? Suasana sunyi kejap bila terdengar lagu yang anak aku selalu nyanyi kuar kat radio. Aku sedih..aku rindu anak-anak aku...aku rindu sangat..

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...