Thursday, August 11, 2011

Promosi Blog Baru Ibubapa_cemerlang

Blog baru Ibubapa_cemerlang

Untuk blog yang baru Ibubapa Cemerlang, saya ingin membuat sedikit pembaharuan yang mana saya ingin memuatkan info-info atau bahan bacaan yang ringkas namun di harap berguna kepada pembaca. Saya memohon izin untuk mengambil petikan dari buku-buku dan majalah-majalah kerana saya kurang arif dan masih belajar. Untuk memanfaatkan apa yang telah saya temui dalam dunia pembacaan saya akan muatkan info-info berkenaan dalam blog ini. Saya juga berharap agar blog ini juga sesuai untuk dikunjungi oleh anak-anak. Disamping memuatkan bahan info yang ringkas saya juga akan berusaha menyelitkan gambar-gambar yang dapat menarik perhatian anak-anak khasnya. Insyallah blog ini akan memberikan manfaat bersama. Mudah-mudahan Allah memberkati usaha murni ini.amin

Sekian, Wasalam.

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...