Wednesday, August 24, 2011

uCAPAN sELAMAT HARI rAYA

Assalamualaikum..

dengan nama Allah Yang maha Pemurah dan Pengasih

Salam diucap kepada semua atas segala kesilapan yang telah lalu. Sedih rasanya untuk meninggalkan Ramadhan kali ini. Yang rasanya lebih bermakna berbanding tahun2 sebelumnya..

Walaupun begitu madrasah Ramadhan tahun ini diharap dapat mendidik diri saya dan semua kearah lebih bertakwah. Namun masih berbaki Ramadhan ini diharap dapat dimanfaatkan dengan sempurnanya.

Andai ini Ramadhan terakhir ku...
Andai ini Ramadhan terakhir ku sihat dan berupaya melakukan ibadah dengan tenang tanpa kesibukan maka hargailah ia sebaiknya..Allah maha pengampun dan menerima taubat. Percayalah sesungguhnya perjalanan kita seterusnya menuju akhirat yang kekal abadi.

Semoga lebaran yang akan menjelang nanti menjadikan diri ku lebih bertakwa, lebih menghargai orang lain dan bukan mengharap penghargaan orang lain.dan sentiasa mencari keredhaan ALLAH swt..insyallah.

Macam Ustaz & Ustazah kata..."walaupun Ramadhan berlalu, amal ibadah akan sentiasa berterusan. Walaupun sedikit namun ia berterusan insyallah akan mendidik jiwa kita ."

Insyallah..kepada semua ampun maaf andai terdapat kesilapan yang saya lakukan sepanjang penulisan blog ini. Niat saya hanya untuk berkongsi yang baik2. Andai ada yang boleh dimanfaatkan bersama alhamdulillah...Kurang lebih itu datang dari kelemahan saya..yang lebih itu datang dari Allah jua.

Wallahualam...

No comments:

Post a Comment

wa kha kha...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...